Make-over PPC Experience Center

Algemeen 08-03
Make-over PPC Experience Center

Maandag 4 maart 2024 vierde de Plinten en Profielen Centrale (PPC) de feestelijke heropening van het Experience Center in Wijk bij Duurstede, exact tien jaar na de oprichting.

Make-over PPC Experience Center

Deze showroom van 200 m², heeft een grondige make-over ondergaan, waardoor het een uitnodigende plek is geworden om de plug & play concepten van PPC te ontdekken.

Make-over PPC Experience Center

Als toonaangevende totaalleverancier voor parketteurs, woninginrichters en vloerenspecialisten, biedt PPC niet alleen een uitgebreid assortiment van meer dan 16.000 producten maar wil het ook inspireren om showrooms te laten stralen.

Make-over PPC Experience Center

PPC biedt interactie en inspiratie

PPC vindt dat een showroom meer kan bieden dan alleen productdisplays. In het Experience Center heeft PPC daarom een omgeving gecreëerd die uitnodigt tot interactie en inspiratie. Uiteraard staan in het vernieuwde Experience Center de plug & play vloerconcepten centraal. Daarnaast biedt het nieuwe verfkleuren, trendy vloeroplossingen en slimme, budgetvriendelijke ideeën. Van een gezellige koffiehoek en kleurrijke stijlhoeken tot wanden voor het creëren van eigen sfeerborden en schermen voor presentaties, elk element is zorgvuldig gekozen om een omgeving te creëren waar inspiratie, sfeer en overzicht samenkomen.