Nieuwe editie parketblad

12 juni 2018

Vorige keer was professionalisering van de branche een terugkerend thema, deze keer gaat het in Parketblad onder andere over kennis en kunde. Dichtbij de klant staan, zoals Devomat doet, klinkt makkelijker dan het is. Ja, het is een kwestie van ‘gewoon’ doen, maar zie het maar eens waar te maken. En er vervolgens continuïteit in te brengen.

Klanten zijn kritischer, net als de eindklant, de consument. Dat laat Marjan Spronk van INretail zien in haar artikel over een parketgeschil. Kennis en kunde ontmoeten we in het interview met twee vakbroeders, verbonden aan ROC Midden Nederland.

Dirk Bosman ondervraagt weer een aantal parketteurs over een brandende kwestie. Hoe staat het met de behoefte om je bij een ‘club’ binnen de branche aan te sluiten? Drie van de vier mannen die deze keer aan het woord komen, zijn ergens lid van, de andere heeft er juist bewust voor gekozen om dat niet te doen. Dit en nog veel meer in Parketblad 6-2018, dat vrijdag 15 juni verschijnt.

Tags: , ,