Nieuwe labels en inspirerende retailers in Parketblad

Inmiddels is alweer het zesde nummer van Parketblad beschikbaar voor haar abonnees. Het is het eerste nummer dat is uitgegeven door de nieuwe eigenaar: Sanders Media. ‘Parketblad sluit naadloos aan op onze portfolio, waarmee we een steeds groter deel van de professionals op en rond het huis in Nederland bereiken’, aldus directeur Wouter Sanders. 
Nieuwe labels en inspirerende retailers in Parketblad Voor de lezers en adverteerders verandert er gelukkig niets. Nog steeds publiceert parketblad artikelen over een grote variatie aan onderwerpen. In dit nummer komt bijvoorbeeld Bernie Voorhuis, verantwoordelijk voor de marketing van T&G Wood in Ede, aan het woord. Hij vertelt onder meer over het lable 100% Pure Wood, waarbij duurzaamheid centraal staat. Ook waren we nieuwsgierig naar de eerste Meesterparketteur van de regio Tilburg, Harrie Spijkers. Wat drijft hem? En waarom vestigt hij zich in een klein Brabants dorp als Riel?
En dan is er nog de sterke online groei. Ondernemers die zich manifesteren met alleen een fysieke winkel dreigen in de detailhandel structureel op achterstand te komen in de strijd om de gunst van de consument. Om het te redden met een fysieke winkel moet je je eigen identiteit laten zien, zegt ook Harry Bijl van INretail. Want hoe mooi is het als ondernemers er echt voor gaan?
Gepubliceerd op

Nieuwsbrief

Parketblad nieuwsbrief ontvangen?
Inschrijven

Delen



BasF