Bostik steekt parketlijmen in nieuw jasje

Bostik steekt parketlijmen in nieuw jasje | Parketblad


DEN BOSCH / GENT – Bostik laat weten de verpakking en daarmee de complete uitstraling van zijn parketlijmen aangepast te hebben. Daarnaast wordt de naam ‘Parcol’ vervangen door ‘Parfix’. “Onze nieuwe verpakking is zeer herkenbaar dankzij de donkerblauwe kleur met de groene gekko erop. Deze hagedis staat bekend om zijn kleefkracht en vormt een kenmerkend element in onze nieuwe huisstijl”, vertelt marketingmanager Arno van de Laar. “De verpakkingen zijn voorzien van duidelijke informatie voor de verwerker. Zoals kleursystemen, pictogrammen, verwerkingsillustraties en de grootste productvoordelen.”

Bostik is in meer dan vijftig landen actief met lijmen, kitten, egalines en afdichtingmiddelen. Tot eind vorig jaar bestond het productportfolio uit meer dan veertig verschillende merken. Van de Laar: “Besloten is het grootste deel van deze merken allemaal onder de merknaam ‘Bostik’ te brengen. De nieuwe slogan ‘Smart Adhesives’ weerspiegelt onze positionering op de ontwikkeling van slimme en innovatieve lijmoplossingen.”

De egalines en parketlijmen van Bostik worden verdeeld door Albers Parketgroothandel in Weert en Holz-Bois te Genk.