Coöperatie Parketmeester viert dertigjarig jubileum

08-10-2021
Coöperatie Parketmeester viert dertigjarig jubileum

Bij nieuwe plannen hoort soms ook een nieuw gezicht. Sinds april dit jaar is Daphne Kotsalas (29) in dienst gekomen bij Parketmeester. Zij is verantwoordelijk voor marketing en reclame waaraan ze, samen met haar team, bestuur en leden, een nieuwe impuls wil geven.

 

Coöperatie Parketmeester viert dertigjarig jubileum

De afgelopen jaren is Parketmeester ontzettend druk en zeer succesvol geweest met de vindbaarheid online en schadeherstel voor verschillende grote verzekeraars. Hierdoor is Parketmeester ook altijd op zoek naar nieuwe ondernemers en zeker ook naar parketteurs. Mede hierdoor is er minder aandacht besteed aan overige marketing- en reclameactiviteiten maar nu het team is uitgebreid is daar zeker ruimte voor. ‘Het is een mooi moment om te vernieuwen nu Parketmeester dertig jaar bestaat,’ aldus Kotsalas.

Coöperatie Parketmeester viert dertigjarig jubileum

Vloeren en interieur hangen nauw samen. ‘Ik denk dat de kijk op interieur van een vrouw anders is dan die van een man. Een vloer kan een echte eyecatcher in een huis zijn en ik denk dat we die plaats ook meer moeten opeisen, ook binnen Parketmeester. Vloeren moeten hipper worden, dat is een van onze missies voor de komende tijd.’ Omdat ze pas zo kort bezig is, kan Kotsalas met een frisse, nieuwe blik van start gaan. Haar achtergrond ligt in het interieur. In het jubileumjaar krijgen consumenten een cadeautje bij aankoop van een vloer. Ook staat een aantal (online) acties op stapel om het dertigjarig bestaan van de Parketmeester samen met klanten te vieren.

Uniek verhaal
Daphne Kotsalas heeft de voorbije maanden al een aantal leden kunnen bezoeken. ‘Ze hebben allemaal een uniek verhaal, iets wat we nog meer naar buiten gaan brengen. Ik ben erg enthousiast over de kennis van en passie voor vloeren die ik overal aantref. De uitstraling van de groep mag persoonlijker en ook dynamischer worden. We zullen bijvoorbeeld meer met video’s gaan werken, waarin we onder andere de structuur en details van een vloer laten zien. Op bewegend beeld komt dat veel beter en mooier over dan op een foto. Je kunt de beleving benadrukken, hoe mensen wonen en hoe belangrijk hun vloer daarbij is.’

Inspiratie
‘Inspiratie bieden staat centraal in de komende marketinguitingen. Een vloer is zó veel meer dan een product, het is een wezenlijk onderdeel van hoe mensen leven. Dit zal ook in de showrooms worden vertaald, met stylingadviezen over hoe vloeren het best en aantrekkelijkst kunnen worden gepresenteerd. Er is werk aan de winkel en ondernemers staan positief tegenover de vernieuwingen,’ aldus Kotsalas.