De Cascadoor wint Flexxfloors Kennistest

13-08-2012
De Cascadoor wint Flexxfloors Kennistest

De Cascadoor wint Flexxfloors Kennistest


GROOTEBROEK - Wendy Bakker van de in het bij Enkhuizen gelegen Grootebroek heeft eind vorige maand de hoofdprijs van de Flexxfloors Kennistest gewonnen. Zij kreeg het weekeindje Parijs voor twee personen uit handen van marketingmanager Marc Brunnekreeft. Hij organiseerde de Kennistest voor alle dealers in de Benelux ter gelegenheid van de introductie van het nieuwe merk vinylvloeren van Fetim Professional.

De dealers moesten online een aantal vragen beantwoorden en een originele slagzin bedenken. Brunnekreeft: “Goede kennis van het concept en producten is van groot belang

voor een succesvolle verkoop. De Flexxfloors-dealers hebben met deze kennistest bewezen dat zij ware professionals zijn op het gebied van vinylvloeren. Er zijn veel goede inzendingen binnengekomen, dus kwam het aan op de creativiteit van de slagzin.” Wendy kwam met “Genieten zonder zorgen om uw vloer!” De overige dealers die de kennistest foutloos hebben ingezonden, ontvangen allemaal een Roompot vakantiecheque. 
De vinylvloeren van Flexxfloors (www.flexxfloors.com) zijn een product van Fetim Professional, bij veel parketspeciaalzaken en woninginrichters bekend van zijn Solidfloor-parket.