

NIEUWEGEIN - De retail verandert in rap tempo. Dat biedt nieuwe kansen voor verkopers. Daarom organiseert WoonWerk op 10, 11 en 12 maart de tweede editie van het evenement De Nieuwe Verkoper in Eindhoven, Den Haag en Zwolle. Drie succesvolle ondernemers geven daarbij tips en trucs over storytelling, showrooming en gastvrijheid in de winkel.
De retail gaat de komende tien jaar sterk veranderen. Martin Liefhebber, directeur van WoonWerk: “Het is onze taak de verkopers in de woonbranche te helpen in dat proces mee te gaan. Het vak van verkoper biedt volop kansen en uitdagingen. Na het succes van ons vorige event De Nieuwe Verkoper in oktober vorig jaar met ruim 1.500 bezoekers, weten wij dat dit onderwerp enorm leeft in de branche. Wij gaan de deelnemers daarom ideeën aanreiken om de vertaling naar de praktijk te maken!”
Programma
Drie inspirerende ondernemers en een cabaretier vertellen over hoe gastvrijheid, storytelling, transparantie en het omgaan met showrooming meer plezier in het werk én meer omzet oplevert. Zij laten zien hoe je van klanten ambassadeurs maakt.
19.00 - 19.45 ontvangst
19.50 - 20.10 Rick Moorman van Rick Moorman Mannenmode
20.15 - 20.35 Benito van Dijk van Ben van Dijk Electronics
20.40 - 21.00 pauze
21.00 - 21.25 Frank Veldhof, directeur Hutten Catering en Loyalty Services
21.30 - 21.45 Jaap Bressers, cabaretier
21.50 - 22.30 borrel
Wanneer en waar?
Maandag 10 maart Eindhoven: Park Theater
Dinsdag 11 maart Den Haag: New Babylon
Woensdag 12 maart Zwolle: Theater de Spiegel
De toegang is gratis voor deelnemers die werken bij een bedrijf dat afdraagt aan het Sociaal Fonds Wonen. Voor bedrijven die niet afdragen, bedraagt de toegangsprijs 95 euro. Voor meer informatie en aanmelden: www.denieuweverkoper.nl.