Eigentijdse manier van presenteren

07-12-2020
Eigentijdse manier van presenteren

Het inmiddels internationaal opererende Royal Dutch Floor gaat vanwege de groei zijn fabriek verder uitbreiden. “Naar verwachting gaat ergens volgend jaar de spade de grond in,” stelt sales manager Kees den Haan. 
Eigentijdse manier van presenteren
Nog geen tien jaar oud en al een speler van formaat in de parketbranche. Dat is Royal Dutch Floor, in 2011 opgericht door Johan Delissen en Claire Hendriks. Het begon met het finishen van vloeren, vervolgens werd in Tilburg gestart met de productie van duo-planken en toen de fabriek te klein werd, vond enkele jaren geleden de verhuizing naar Oss plaats. “We werken heel prettig en intensief samen met onze dealers en zijn nog op zoek naar verkooppunten in met name het noorden en oosten van Nederland, delen van Noord-Brabant en in de regio rond Zwolle. Als we ons netwerk naar ongeveer vijftig dealers hebben uitgebreid, is Nederland behoorlijk afgedekt,” aldus Den Haan. In januari van dit jaar werd een geheel nieuwe collectie ontwikkeld. “Over het algemeen is de branche waarin we ons begeven vrij traditioneel. Ik wil qua uitstraling juist onderscheidend zijn, dit resulteert zich onder andere in een eigentijdse manier van presenteren,” aldus Claire Hendriks.

Lees het volledige verhaal van Royal Dutch Floor in Parketblad nr 11