HARO presenteert showroom concept

25-10-2017
HARO presenteert showroom concept

HARO presenteert showroom concept


ROSENHEIM (D) - HARO heeft een showroom concept ontwikkeld dat nu voor het eerst bij de firma Stang in München is toegepast. Het is de bedoeling dat dealers in de rest van Duitsland en Europa (dus ook ons land) hierin gaan investeren. Mooi is het modulaire systeem zeker.

Het STUDIOplus systeem maakte zijn debuut tijdens de Bau in München dit voorjaar. De Beierse vloeren fabrikant heeft het showroom concept inmiddels uitgebreid en dit eerste voorbeeld met Stang in de Atrion Baugallerie is meer dan 250 vierkante meter groot. Alle verschillende typen vloeren van HARO zijn te zien met samples op ware plankgrootte. Retailers die dit systeem willen aanschaffen moeten al beschikken over de originele HARO studio, waarop deze aankleding feitelijk een aanvulling is.

Het grote flatscreen is letterlijk en figuurlijk het middelpunt van de showroom. Omdat niet alle varianten op ware grootte kunnen worden getoond ( HARO beschikt over meer dan 250 kant en klaar afgewerkte kwaliteiten) kan de retailer de niet aanwezige varianten via het scherpe scherm laten zien. Dit geldt ook voor het tonen van voorraad (en dus levertijd), prijzen en de bijpassende plinten en onderhoudsmiddelen. Via het scherm wordt met de klant een offerte samengesteld, druk op de knop, printen, mee naar huis nemen, nadenken, beslissen, bevestigen. Dat is het idee.

Het scherm biedt ook een virtuele tour door kamers waar de gewenste vloer in wordt getoond. De fabrikant is er van overtuigd dat deze interactieve manier van verkopen (samen uitkiezen, samen offerte opmaken) zal leiden tot meer orders. Op de foto's een indruk van de showroom van Stang in de Beierse hoofdstad.

   

HARO presenteert showroom concept
HARO presenteert showroom concept