Hesse Benelux promoot Pura-One

07-11-2013
Hesse Benelux promoot Pura-One

Hesse Benelux promoot Pura-One


GENT - Hesse Benelux hield onlangs een netwerkavond voor de parketsector in de Artcube te Gent. Deze werd georganiseerd om de promotiecampagne van Pura-One af te sluiten. Tussen mei en oktober richtte Hesse Benelux zich uitgebreid op deze parketlak. “Ons doel was Pura-One meer onder de aandacht te brengen en van dit product een bestseller te maken”, aldus general manager Tom Segers.

Hesse Benelux koos ervoor de campagne vorm te geven door een beeld van twee competitieve stieren op een parketvloer te plaatsen en dit beeld gedurende heel de campagne te verspreiden. Segers: “Dit campagnebeeld was de ideale manier om onze slogan ‘Pura-One is an attitude’ uit te beelden.” Tijdens de actieperiode werd ondermeer een wedstrijd georganiseerd, waarbij de deelnemers een zo origineel mogelijke foto moesten maken met de sticker van Pura-One. De persoon van wie de foto de meeste likes kreeg, won vervolgens zijn eigen gewicht in Pura-One. Deze prijs viel toe aan Hans Foré van Foré NV te Eeklo.

De producten van de Duitse lak- en beitsfabrikant Hesse Lignal worden in Nederland verdeeld door De Beer te Venlo en Schriever in Emmen.