Kennis is de winnaar in De Galgenwaard

16-06-2015
Kennis is de winnaar in De Galgenwaard

Kennis is de winnaar in De Galgenwaard
UTRECHT- Zestig Gecertificeerde Bona Vakmensen (GBV) bezochten gisteren het Seminar 2015, georganiseerd door Bona in De Galgenwaard, de fraaie thuisbasis van eredivisionist FC Utrecht. De parketprofessionals volgden lezingen over de nieuwste schuurproducten en primers van Bona, over de juiste inschatting tijdens verkoopgesprekken met klanten en over hoe social media de bekendheid en uitstraling van de parketprofessional kunnen verbeteren. Zeer leerzame en inspirerende materie!

 

Bona had Parketgroothandel De Eik, Parketfabriek Lieverdink, Plinten en Profielen Centrale en specialist in promomateriaal Impromo uitgenodigd om nieuwe producten en diensten te laten zien aan de GBV' ers. De lezingen deden een beroep op de verschillende vaardigheden van de bezoekers. Op technisch vlak wees Nico Booster van Bona op de voordelen van de schuurmiddelen en de nieuwe primers van de Zweedse fabrikant. Ook toonde hij een prototype van een afwerking ter beoordeling van de parketteurs. Zij reageerden enthousiast op de borden met een zeer natuurlijke uitstraling. Wat het was bleef onbekend. Hylke ter Beest (trainer bij Kenneth Smit) gaf bij zijn lezing tips over het inschatten en benaderen van klanten aan de hand van de vier mensentypen van de Oostenrijkse psycholoog Carl Jung. Jelle Drijver gaf een training over het inzetten van social media, zoals facebook, twitter en pinterest, bij het verspreiden van de naamsbekendheid als parketprofessional. Aan het eind van de dag was de conclusie dan ook dat de grote hoeveelheid nuttige kennis die is opgedaan tijdens dit seminar de matchwinner was in Utrecht. Een uitgebreid verslag over deze geslaagde dag staat in het Parketblad 7/8.