Marketingrapport Vloerbedekking 2013 komt eraan

01-10-2012
Marketingrapport Vloerbedekking 2013 komt eraan

Marketingrapport Vloerbedekking 2013 komt eraan


ALMELO - Van Es Marketing Services bereidt een nieuw onderzoek voor over vloerbedekking. Dit zal in hoofdlijnen identiek zijn aan het onderzoek dat begin 2010 is uitgevoerd onder zowel consumenten als woondetaillisten. Het nieuwe Marketingrapport Vloerbedekking 2013 is de opvolger van de voorgaande editie uit 2010.

 

Het Marketingrapport Vloerbedekking 2013 zal een actueel en compleet overzicht bieden van de omvang en samenstelling van de vloerbedekkingsmarkt in de woonbranche. Daarbij wordt ruim aandacht gegeven aan consumentengedrag, inkoopgedrag van detaillisten, leveranciers, mediagebruik en ontwikkelingen in de woonbranche in Nederland met betrekking tot vloerbedekking. Het rapport toont op heldere wijze de resultaten van het onderzoek onder zowel consumenten als woonzaken die vloerbedekking verkopen. Onder de productgroep vloerbedekking valt zowel harde als zachte vloerbedekking. Een inhoudsoverzicht van de voorgaande editie treft u hier.

 

Voorinschrijving geopend

Het onderzoek zal alleen doorgang vinden bij voldoende belangstelling uit de markt. Daarom is de voorinschrijving nu al geopend. Bij voldoende voorinschrijvingen wordt het onderzoek eind 2012 uitgevoerd, waarna het Marketingrapport Vloerbedekking 2013 rond maart 2013 gereed zal zijn.

De standaardprijs van het onderzoeksrapport is € 695 (excl. btw). Ondernemingen die gebruikmaken van de voorinschrijving krijgen € 250 korting en betalen slechts € 445 (excl. btw). U kunt tot 1 december 2012 gebruikmaken van de voorinschrijvingsaanbieding door het online reserveerformulier in te vullen. U ontvangt dan een bevestiging van uw voorinschrijving.

Van Es Marketing Services is een gerenommeerd onderzoeksbureau dat is gespecialiseerd in brancheonderzoeken op het gebied van inkoopgedrag en marktontwikkelingen. Meer informatie vindt u op www.marktdata.nl.