NIEUWEGEIN - “Als ik geen korting krijg, ga ik naar de concurrent!” Verkopers in de woonbranche krijgen dit regelmatig te horen. Hoe moeten zij daarmee omgaan zonder de inhoud van de kassa cadeau te doen? WoonWerk organiseert hiervoor dit voorjaar op diverse locaties in Nederland de workshop ‘Help, de klant vraagt om korting!’
“Samen met toptrainer Richard Beune van Salespiration bieden wij een inspirerende workshop aan over hoe verkopers het beste met kortingsvragen van klanten om kunnen gaan. Met als doel uw producten met een nette marge te verkopen en tegelijkertijd de klant tevreden te houden. Maar zónder de inhoud van de kassa cadeau te geven. Een inspirerend programma voor verkopers in alle deelbranches van de woonbranche!”, aldus opleidingsadviseur Geert Meijerink van WoonWerk.
Aanmelden en informatie
De workshop ‘Help, de klant vraagt om korting!’ is een initiatief van WoonWerk in samenwerking met Euretco Wonen, CBW-MITEX en het Home Trade Center. De workshops worden op diverse plaatsen in Nederland gehouden. Het is ook mogelijk deze workshop incompany te volgen. Aanmelden kan via www.werkeninwonen.nl/workshopkorting. Meer informatie? Neem contact op met Geert Meijerink van WoonWerk via [email protected] of +31 (0) 306 020 170.